Isnin, 28 Jun 2010

Majlis Besar-Mesir


wau!! ini lah cerita yang tak sabar aku nak tulis...Inilah orang kuat Majlis ni, dan yang paling handsome berbaju hijau tu siapa??(husband aku lee..he,he..) Majlis ini amat bermakna buat aku maklum aja dekat dengan orang besar-besar..Walaupun majlis ni dianjurkan oleh company husband, jadi napa aku sebuk??ehh...aku pun orang kuat juga apa..sebelum majlis ini berlangsung aku ada jugaklah bantu persediaan acara majlis..bukan apa kecian kat husband,semua perkara dia nak kena fikir,jadi dengan ilmu yang tak seberapa ni, aku sharel ah..pasal kat ofis aku memang selalu le acara serupa macam ni..Dan yang berbaju coklat, tersenyum lebar tu bos husband aku..baik sangat orangnya tapi tegas..hari tu aku pun perasan dia memang nampak happy ye lah majlis yang direncanakan dari awal akhirnya berjalan lancar hanya dengan bantuan beberapa orang staf sahaja..terima juga kat bos sebab bagi aku ikut husband..sporting le..lepastu siap cadang kat kami jalan-jalan ke mana-mana, hotel,makan,kenderaan semua diuruskan..Semoga murah rezeki bos..Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan