Isnin, 22 November 2010

Sungkai lagi..



Ini cerita di sungkai lagi..gambar pertama tu anak-anak kami mandi manda di Kolam (ala-ala jakuzi)yang panasnya boleh di control, terletak di Tengah Villa kami. Masing-masing balik aja mandi kolam besar, terjun pulak kolam kecik depan villa..ada tu plak pagi sesubuh lagi diketuknya pintu bilik saya panggil anak saya mandi kat kolam ni.apa lagi bebudak ni, pakai baju terjun je le..yang kecik pun sama.Dan gambar sebelah tu, itulah sesi melulur muka.Dekat sana ada satu saluran air panas yang dalamnya ada lumpur dari sulfur dikatakan boleh melicin dan menegangkan kulit,apa lagi para ibu bapa sebuk nak menegangkan kulit (tak mahu terima hakikat yang masing-masing dah 30 an..) tapi saya? tak..saya lumur kat kaki dan tangan jek!risau juga sekali letak kat muka, bangun pagi muka macam Puntianak Sungkai!he,he...Tak adalah, saya sebenarnya geli dengan benda tu..tengoklah, macam Tuutt kan? opss...masa tidak mengizinkan, ada masa kita bersua lagi..Maaf andai terkasar bahasa..
Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan